Головна Мій профіль Реєстрація Вихід Вхід
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
Вівторок
11.12.2018
10:38
Шировецький НВК
сайт вчителя географії

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Хотинський піснецв
Форма входу
Головна » 2017 » Лютий » 23 » МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі
09:12
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі

Міністерство освіти пропонує впровадити інтегровані профільні предмети в 10-11 класах. Відповідна новація міститься у проекті типового навчального плану для старшої школи, що оприлюднений відомством для громадського обговорення.

Зокрема, у разі ухвалення документа в український старшій школі з’являться інтегровані предмети «Література», «Історія», «Людина і суспільство» та «Математика».

У Міністерстві освіти необхідність інтеграції предметів обґрунтовують тим, що у старшій школі дитина має обов’язково отримати цілісну картину світу.

«Саме тому, навіть якщо школа обирає для поглибленого вивчення гуманітарні предмети, загальні знання з біології, географії, астрономії, екології, фізики та хімії вона отримує в рамках інтегрованого предмета «Людина і природа», який в такій школі читатиметься три години на тиждень. Інтегровані знання з правознавства, економіки, предмета «Людина і світ» школярі старших класів отримуватимуть в рамках предмету «Людина і суспільство», - зазначають у Міністерстві освіти.

У відомстві наголошують, що зараз існує багато нарікань щодо дублювання змісту предметів, особливо у старшій школі, де кожна хвилина навчального часу має використовуватися корисно та продуктивно.

«Інтеграція предметів має вирішити цю проблему. Наприклад, у старшій школі вивчення зарубіжної та української літератури -це, насамперед, не вивчення текстів, хоча воно є дуже важливим, це отримання знань про різні стилі творів, віршовані розміри тощо. Нині віршовані розміри вчать двічі – на уроках української літератури та зарубіжної. Тобто витрачають вдвічі більше часу, ніж реально на це потрібно. Поєднання предметів допоможе створити навчальну програму, яка усуне цю проблему», - пояснюють у міністерстві.

Також у МОН наголосили, що, окрім того, інтеграція предметів надає можливості сформувати цілісну картину світу. Наприклад, українська література та її розвиток в рамках чинної системи сприймається відірвано від розвитку світової літератури.

 

Переглядів: 74 | Додав: vics67 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Погода
Пошук
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Друзі сайту

Моя школа

Хотинська школа № 1

Методичний кабінет

Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Управління освіти, молоді та спорту

Сайт військового керівника школи

Сайт вчителя історії

Вчителя географії Грозинецького НВК

Вверх
 Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz